A Microsoft lendületből magáévá tette az Activision-Blizzardot

Szerző: Game One Admin

2022.01.18.

A Microsoft bejelentése történelmi pillanat, úgy döntöttek a redmondiak, hogy a Bethesda felvásárlása után egy zsírosabb nagyvadra vetik ki a hálójukat és véglegesen elkívánják dönteni az idézőjeles konzolháborút. A Sony-val szemben éveken keresztül elmaradásban voltak exkluzív címek hiányában, buktak is az elmúlt generációkban, így az elmúlt évben alaposan összekapták magukat, de a mostani lépésük minden elképzelést felülmúlt.

A korábbi aljas gamer hozzáállásukat (mint a PC-s játékosok leszarása vagy az előző generációs konzoljaik elhanyagolása) lehet megbocsájthatjuk, mert, ha belegondolunk abba, hogy a jövőben egy havidíjas előfizetésért cserébe a Microsoft saját és a Bethesda címei mellett, olyan játékokkal is bármikor játszhatunk majd PC-n, vagy akár konzolokon, mint a Diablo, az Overwatch, a Starcraft, a Spyro vagy a Crash kalandok, esetleg a Call of Duty széria az lenyűgöző. Ha így folytatják a Sony lassan izzadni kezdhet, egyre erősebbé és csábítóbbá válhat majd a jövőben az Xbox brand videojátékos körökben. Arról már nem is beszélve, hogy talán az Activisionnek és a Blizzardnak is szüksége volt egy kis váltásra, egy felrázó pofonra, mert komolyabb bejelentések, igazán jól sikerült játékok hiányában csak a belsős zaklatásos ügyeiktől volt hangosa a sajtó.

A fejlesztők is nyugodtabban dolgozhatnak a biztos anyagi háttér tudatában, reméljük a Blizzard újra régi fényében tud majd tündökölni. Ha még egy órásvadat leterít a jövőben a Microsoft, mondjuk egy Electronic Artsot (aki nemrég szippantotta fel a Codemasterst), akkor Bill Gates cégének totális világuralmi törekvések szinte már valósággá is válnának gaming fronton. Egyfajta Globális Gamer Uralom van kialakulóban, de reméljük a Sony sem fog tétlenkedni és jó lenne, ha a Nintendo is egyre erősebben venné ki a részét ebből a háborúból a külön utacskázás helyett. A játékosok mindenképpen csak nyerhetnek, mert a feszültebb hatalmi harcok egyre több és jobb tartalmakat jelentenének, elvégre a mostani felvásárlással olyan stúdiók szellemi javait arathatja le a jövőben a Microsoft, mint a Beenox, a Demonware, a High Moon Studios, az Infinity Ward, a Radical Entertainment, a Raven Software, a Sledgehammer Games, a Toys for Bob, vagy a Treyarch.

Már most ki is jelentették a redmondiak, hogy az eddig 25 milliós táborral bíró GamePass közösséget elárasztják a jövőben Activision-Blizzard remekművekkel és nem fognak leállni, a Cloud Gamingben látják a jövőt és ennek bizonyítása érdekében mindent meg is fognak tenni. Azért az említett Activision-Blizzardon belüli problémák kapcsán azt is igyekeztek leszögezni, hogy bár a stúdiók saját kis kultúrájára igyekeznek odafigyelni, de minden embert méltósággal és tisztelettel fognak kezelni. A tranzakció összege nem kevesebb, mint 70 milliárd dollár lehetett (ami 22 044 786 279 450 forint, azaz kerekítve 22 billió forint), de ezzel kapcsolatosan még várjuk a hivatalos megerősítést.

Oszd meg a cikket barátaiddal!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on skype
Skype
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Értékelj:

5/5