A legjobb Souls-górék a Sony fejlesztői szerint

Szerző: R4bbit

2022.02.06.

Többek között a Naughty Dog, az Insomniac, a Bend Studio és a Sony Santa Monica Studios fejlesztői árulták el melyik Dark Souls bosstól izzadtak meg legjobban.

A PlayStation Blogon közzétett írásban az alkotók az Elden Ring indulása előtt méláztak el a FromSoftware legendás karakterein. Hidetaka Miyazaki, a FromSoftware vezére elmondta, hogy számára a Demon Souls Old Monkja volt a legnagyobb kihívás, nagyon hosszú tervezési folyamat eredménye jelent meg a játékban. Thomas Hart (Insomniac Games) is kedveli az öreg szerzetest, többször is megütközött vele és meglepődve tapasztalta, hogy minden alkalommal más stratégia kellett a sikerhez. „Olyan volt, mintha nem is számítógép ellen harcoltam volna!” – idézte fel a bunyókat.

Tom Clercx, a Nixxes animátorának a hatalmas kardot lóbáló SIF (Dark Souls) volt a kedvence, a gigantikus szürke farkas emlékei szerint a végsőkig küzdött. Amikor legyőzte a farkas lelke átköltözött belé, ekkor derült ki, hogy valamikor hűséges társa volt valakinek.

Dzan Wong (Firesprite) számára Dragonslayer Ornstein és Executioner Smough (Dark Souls) párosa volt leginkább emlékezetes, míg Matthew Kemp (Firesprite) dizájnerre Knight Artorias (Dark Souls) gyakorolta a legnagyobb hatást. A párosból előbbi fürge és hatékony, utóbbi pedig hatalmas csapásokat mérő ellenfél volt.

Ivanna Liittschwager (Sony Santa Monica) kőkemény menetet nyomott egy Lady Maria (Bloodborne) nevű hölgyeménnyel és a különböző harci elemek közötti észrevehetetlen átmenetre emlékszik vissza szívesen, amitől az egész küzdelem egyetlen szépen koreografált haláltánc lett.

Tucker Cole (Bend Studios) kedvence Nameless King (Dark Souls 3) volt, akivel „látványos és büntető” küzdelmet vívott. Joe Pettinati (Naughty Dogs) nagyon nehezen tudott választani, végül Gurdian Ape (Sekiro: Shadows Die Twice) mellett döntött, annyira groteszk volt megtapasztalni a lefejezett majom-torzó átalakulását.

Anna Marsh (Firesprite) Lady Butterfly (Sekiro: Shadows Die Twice) rajongója, aki végletekig képzett harcművész, ezért a győzelemhez minden mozdulatot alaposan meg kellett tervezni. Nektek van olyan momentum bármelyik FromSoftware játékból, amire szívesen emlékeztek vissza?

Oszd meg a cikket barátaiddal!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on skype
Skype
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Értékelj:

5/5