Dobja a saját motort a CD Projekt RED

Szerző: R4bbit

2022.04.06.

A közelmúlt egyik izgalmas híre volt, hogy készül a The Witcher-saga újabb része, ami alatt azonban már nem a jól bejáratott REDEngine fog dolgozni.

Az legújabb Unreal motort bemutató eseményen a lengyel stúdió képviseletében többen is megszólaltak. Jason Slama rendező és Paweł Zawodny, a technológiai részleg vezetője, valamint Jakub Knapik művészeti igazgató többek között elmagyarázta, miért döntöttek az UE5 mellett. Az új motorral kapcsolatban már a korai szakaszban kiderült, hogy kiemelten támogatni fogja a nyílt világú fejlesztést, stabil alapot tolva a komplex játékteret kínáló alkotások alá.

Az Epic ráadásul olyan támogatást szavatol a fejlesztőknek, amire korábban nem nagyon volt példa, így a lengyelek szerint „bolondnak kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen lehetőséget passzoljunk”. A kibővített és megújított eszközkészlet az ígéretek szerint jelentősen lerövidíti az alkotói folyamatokat. A World Partition megkönnyíti a párhuzamosan dolgozó, földrajzi értelemben távoli divíziók munkáját, míg a Data Layers funkcióval egy méretesebb helyszín nappali és éjszakai változata is elkészíthető. A CD Projekt RED egyébként nem csupán használni fogja a motort, hanem annak optimalizálásában és finomításában is szerepet vállal.

Oszd meg a cikket barátaiddal!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on skype
Skype
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Értékelj:

5/5