FIFA 23 teszt – Minden, amit az utolsó FIFA-ról tudni kell

Szerző: Game One Admin

2022.10.12.

Jövő decemberben lesz pontosan 30 éve annak, hogy Sega Mega Drivera megjelent a legelső epizód, FIFA International Soccer néven. Itt kezdődött az a hihetetlen utazás, ami a jelenlegi 23-as epizóddal véget ér. A FIFA 23 a harmincadik epizód a széria történelmében, ha nem vesszük figyelembe a VB, EB, BL, menedzser, mobile és Street játékokat. Még egy átlagos gémer is tisztában volt azzal, hogy ha új év, akkor bizony új FIFA epizód is érkezik.

Az évenként érkező Electronic Arts féle focis játék megjelenés a jövőben sem fog megváltozni, csak majd arra kell ügyelni a videójátékos társadalomnak, hogy az Electronic Arts EA Sports FC néven fogja kiadni a következő epizódot, míg a FIFA (Nemzetközi Labdarúgó-szövetség) fejlesztőt keres és egy teljesen új focis programot szeretne elkészítetni. Bízzunk benne, hogy ezzel csak mi rajongók járunk jól, és remekebbnél-remekebb programokat fogunk kapni, és nem jár úgy a FIFA vagy az EA Sports FC, mint a PES széria az eFootball esetén.     

A tavalyi részben a bevezető Welcome to FIFA filmszerű oktató mód nagyon jópofán tálalta az avatárunk elkészítését, az alapmozdulatok elsajátítását és az első lejátszható meccsig való eljutásunkat a különböző sztárok felbukkanásával. Most ehhez képest egy kicsit laposabb, de sokkal részletgazdagabb tutorial fogad minket, Training Centre néven. Az új részben ugyanis Kylian Mbappé a PSG sztárja kiegészül Sam Kerr-el a Chelsea női csapatának labdarúgójával. Van egy bemelegítés (warm up) rész, ahol a legalapvetőbb dolgokat tanulhatjuk meg a választott sztárunkkal, átfuthatjuk az irányítást bemutató gomb kombinációkat, és ezek után kilenc chapteren keresztül tanulhatjuk meg a további tudnivalókat. Ezeket a skill gamesből már jól ismert mini játékokkal tudjuk abszolválni, oktatóvideókat nézhetünk meg a védekezésről, a támadások vezetéséről, a sprintelésekről, és minden chapter végén van egy meccs különböző kihívásokkal, a következő fejezet megnyitása érdekében. Jópofa és tényleg részletgazdag lett ez az oktató mód, de lesznek, akiknek a „sztorisabb” tavalyi változat hiányozni fog. Egy azonban biztos, ez sokkal lényegre törőbb és a teljesen új játékosokat jobban segíti az alapok megismertetésében.

Évtizedeket átívelő sportjáték széria

Lássuk is mivel kapunk idén többet. A Fifa Trainer megújult és egyfajta új látványos köntöst kapott (ez ugye amolyan alkalmi súgó a játékosunk körül, hogy egyes helyzetekben milyen gombokat kellene nyomni). Az új játékosoknak eleinte tökéletes lesz, mert azt is megmutatja, hogy védekezésnél mi lenne az ideális pozíció, vagy, hogy körülbelül milyen távolságra fog menni a hosszabban lenyomott passzunk. A profi játékosok számára kifejezetten idegesítő tud lenni, hiszen hiába van kikapcsolva, néha egyes játékmódokban, helyzetekben újra-újra előbukkan, és megint ki kell kapcsolni.   

A női válogatottak mellett most már játszhatunk a francia és az angol bajnokság női csapataival is. Jó látni, hogy egyre több játékos arca van bedigitalizálva, és már teljesen felismerhető például Beth Mead az angol válogatott és az Arsenal játékosa, aki nem mellesleg remekül játszott a nyári női Európa bajnokságon is (társ gólkirály és a torna legjobb játékosa lett…). A játékosokon kívül most már a partvonalon is felbukkanhat a gyengébbik nem, hiszen megérkeztek a női játékvezetők is a programba. Egyébként a menüben öt szinten keresztül állíthatjuk a játékvezetés szigorúságát, a nagyon elnézőtől (Very Lenient) az egészen durván szigorúig (Very Strict).

A PlayStation 5 esetében az előző részekben tapasztalt DualSense támogatás most is jelen van, talán nem annyira intenzív a haptikus visszacsatolás a különböző párharcok során, mint a 22-es FIFA-ban volt tapasztalható, de most is tetten érhető, és a ravasz is felkeményedik, ha már fáradtabb a játékosunk. Na de, ezektől sokkal fontosabb és meglepőbb újítás a kontroller hangszórójának használata, teljesen váratlan volt, mikor megszólalt a kezdő sípszó. Emellett hallhatjuk még a háló zörejét, a menükben egyes hangeffekteket és azt is amikor telibe verjük a kapufát egy távolról megeresztett löketnél. Szerencsére lehalkítható ez a funkció, mert mikor alszik a gyerek nem igazán szerencsés, ha ordít a hangos sípszó a kontrollerből.

Egy Apple TV Plusos kameóval is készültek, ugyanis a Jason Sudeikis által alakított Ted Lasso karaktere is megtalálható a játékban. Egy amerikai edző elvállalja egy az angol Premier ligában kínlódó csapat vezetését, az AFC Richmondot és egy humoros sorozat formájában élhetjük át az edző kálváriáját. Természetesen Lasso és az AFC Richmond is választható a karrier módban, sőt Lasso és hű társa Coach Beard még a FUT-ban is megszerezhető menedzser, míg játékos fronton Jamie Tartt, Dani Rojas, Sam Obisanya, Roy Kent, és Isaac McAdoo fog rohangálni a virtuális focipályákon. Jópofa húzás és egyben egy kétélű fegyver is, ugyanis elléggé röhejesen veszi ki magát, hogy a jelenleg is listavezető Arsenal edzőjét Mikel Artetat és jó néhány játékosukat, mint például a remeklő William Salibat még mindig nem sikerült bedigitalizálni, inkább egy sorozat karakterre koncentrálják az erőforrásokat.

A körítés (matchday experience) is változott, több változatosabb meccseket megelőző videós animáció lett a szurkolókról, a pályamunkások előkészületeiről. Teljesen más egy kupadöntő előtti és egy barátságos meccset megelőző hangulat… De ezeken felül jól látható, hogy sokkal több nézői arc lett elkészítve, sokkal intenzívebben szurkolnak, és több nézőtéri reakciót vágnak be a meccsek közben, mint ahogy azt az előző években tapasztaltuk. Például a szurkolók csalódottak egy kihagyott ziccer után, vagy izgatottan fogják a fejüket egy tizenegyes elvégzése előtte, de van, amikor szelfiznek vagy videóznak a telefonjukkal, magyarán változatosabb lett a meccsnapi körítés. Összességében grafikailag csak részleteiben lett szebb az előző résznél, ügyesek a bevilágítások, talán PC-n durrant nagyobbat, de ott meg a gépigény is durván elszállt.

Éves nyomás alatt formálódva

A kommentátorok a már jól megszokott Derek Rae és Stewart Robson páros, akiket már az előző részekben is szarrá untunk, eddig ilyenkor hang nélkül focizhattunk az unalomig ismételt soraik hallgatása helyett. Most az EA ezzel kapcsolatosan eszközölt egy lehetőséget, és ebben az évben már ki lehet kapcsolni a kommentárt és a játék soundtrackjét tudjuk hallgatni helyettük. Árnyalhatjuk is az urak dumáját, ugyanis hibázásaink esetén az idegesítő beszólogatásaikat, kritizáló megnyilvánulásaikat is kiiktathatjuk. Kicsit a kapura koncentrálva elmondhatjuk, hogy a háló egyfajta új 3D-s textúrát kapott, ami még inkább valósághűbben ábrázolja a háló viselkedését és mozgását a labdával való találkozások során. A gyep is felszakad egy nagyobb becsúszás vagy egy térden csúszós gólöröm után, ami természetesen az egész meccsen úgy marad. Az Electronic Arts gyönyörűen el is nevezte hiper realisztikus gyep szimulációnak, egy újabb látványos részlettel bővült az új FIFA széria. Ezúttal még a visszajátszások is ráncfelvarráson estek át. A hangzatos HyperMotion2 AR megnevezésen túl, sokkal látványosabb és információban gazdagabb visszajátszásokat kaptunk. A lövések vagy a szabadrúgások visszajátszása során láthatjuk a távolságot, az Expected Goal értéket (xG érték= várható gól), de akár még a lövésünk erejét is.

A pontrúgások is teljesen át lettek alakítva, legyen szó szögletekről, szabadrúgásokról vagy a büntetőkről. Gyakorlatban nagyon felemásan sikerültek, ugyanis a tizenegyeseket sokkal könnyebb így elvégezni (ezért az első patch már gyengítette is a pontosságot). Egy szűkülő kört kell pontosan eltalálnunk, és utána már nagyon erősen is lőhetünk, hiszen igazából a ritmus a lényeg nem pedig a célzás. A szabadrúgások viszont sokkal kiszámíthatatlanabbak lettek, gyakorlatilag újra kell tanulni őket. A jobb analóg karral állíthatjuk be, hogy hol szeretnénk a labda felületét eltalálni és annak megfelelően írja a játék, hogy milyen típusú lövésünk lesz, a bal karral pedig a lövésünk irányát állíthatjuk. Szerencsére a Practice Arena-ban kedvünkre gyakorolhatjuk a szabadrúgásokat a sorfal segítségével, de a büntetőket is lehet gyakorolni természetesen (a szöglet esetében pedig még a kameranézetet is megváltoztatták, aminek köszönhetően az esőt is egészen látványosan tapasztalhatjuk meg).

Tsubasa kapitány Te vagy az? Az EA kitalált egy új lövés típust Power Shot néven. Ez egy lassú, kicsit körülményesen kivitelezhető szuper erős lövés, amit nagyon nehéz irányítani, viszont aki elsajátítja a célzást az nagyon nagy eséllyel be is fog vele találni. A Low Driven Shot helyét vette át, mert az L1+R1+kör (lövés) gombkombinációt kell lenyomnunk ahhoz, hogy a kép kicsit rázoomoljon (kikapcsolható a zoomolás) a játékosunkra és durrantsunk egy olyat, amire még Tsubasa kapitány is csettintene. Az egyensúlyt lassúságával próbálták balanszírozni, ugyanis könnyen kivédekezhető, ezt tényleg csak valami több gólos előnynél, inkább megalázás céljából érdemes használni, vagy maximum akkor, ha nagyon nagy területünk van, és nem félünk a kockázattól. A Low Driven Shottól sem kellett búcsút vennünk, a lövés többszöri megnyomásával (ha nincs beállítva a timed finishing) érhető el. Belegondolva legalább a hétvégi champions-ból érdemes lenne kivenni, mert iszonyatosan idegesítő lesz, ha éppen egy Power Shot miatt fogunk kikapni egy fontos meccsen, a Voltában és a lazább játékmódokban lenne igazán jó helye.

A tavaly bevezetett HyperMotion technológiát még tovább csiszolták és az animációk még realisztikusabbá váltak. A HyperMotion2 nem kevesebb, mint 9,2 millió fázisból és több, mint 6000 animációból rakja össze valós időben a játékosok mozgását. Leginkább a visszajátszások során figyelhető meg akcióban, hiszen ilyenkor látszik, hogy valóban mozog a kapus ujja egy ujjheggyel való védés során vagy, hogy valóban megütődik a védő bokája egy lövés közbeni hárítás során. Ezzel sokkal kiszámíthatatlanabb történések alakulhatnak ki a pályán, és az előző részekben tapasztalt szituációk, mint mikor egyszerűen úgy érezzük, hogy nem lehet miénk a labda, vagy mintha előre szkriptelve lennének az események, végre már nem rontják a levegőt. A focisták minden mozgása sokkal látványosabb, legyen szó a szerelésekről és becsúszásokról, a kapusok védéseiről, a játékosok eséseiről (megesik, hogy rossz visszanézni ahogy földbe csapódnak a játékosok), a blokkolásokról, a passzolásokról, a test-test elleni küzdelmekről, vagy alapvetően a női labdarúgók mozgásairól, egyszerűen minden realisztikusabbá vált a HyperMotion2nek köszönhetően.

Sőt még a kezezéseknél is megütődik a kéz nem csak úgy elpattan róla a labda, hanem rendesen elmozdul a játékos keze a labda becsapódásakor keletkező erőhatások miatt. Az új technológiának köszönhetően jelenleg a játékmenet drasztikusabban lassabb, mint az előző részben, de fontos megemlíteni, hogy az előző epizód elején is hasonlót tapasztalhattunk, csak ugye jött a picsogás és utólag fel lett gyorsítva a játékmenet. Egyelőre még a taktikusabb, megfontoltabb helyzet kialakítások jellemzőek a meccsek során és nem a játékosok gyorsasága (pace) a siker kulcsa. A tizenhatoson belül a helyezett lövések (Finesse Shot) talán nem annyira hatásosak, mint az alap lövések, de a jól helyezett (zöld Timed Finishing) távoli löketek ugyanolyan szépen muzsikálnak, mint a tavalyi epizódban. A labdafizikája is javult, többször tapasztalható, hogy a játékosok nehezebben tudják levenni, átvenni (esőben ez hatványozottan tapasztalható), és talán az idegesítő Miért pattan vissza mindig az ellenfélhez? labda viselkedés is árnyaltabb lett, de nem tűnt el.

FUT(balozzunk) – FIFA Ultimate Team

A FUT-ban teljesen megreformálták a Chemistry rendszert. Megszűntek a vonalak, már nem lehet 100-as a csapatunk totális kémiája, ugyanis minden játékos külön chemistry értékkel rendelkezik, és maximum 3-as értéket kaphatnak (teljes boost), tehát így a maximális csapat kémia 33 lehet. Ha az adott játékosunk posztján kívül szerepel, akkor egy felkiáltójel jelzi ezt számunkra, de a statisztikai értékei ezzel sem fognak csökken, az alap értékeivel fog teljesíteni. A preferált pozíciójukban nem csak a saját chemistry pontjuk növekszik, de más játékosét is növelhetik. Hogyha két játékos ugyanabban a ligában/országban, vagy klubban szerepel akkor eggyel nő a kémiájuk, és akik ugyanabban az országban/régióban vagy ligában rúgják a bőrt, mint a csapat edzője, azok chemistry pontszáma is növekszik.

Ha ikon lapot rakunk a preferált pozíciójába, akkor az azonnal 3 kémiás lesz, és az olyan játékosoknak, akik azonos nemzetiségűek az ikonnal, azoknak kettő pontot, a hős lapok pedig az azonos ligában játszó játékosoknak kettő, míg az azonos nemzetiséggel rendelkezőknek egy pontot adnak. Elsőre kicsit bonyolult és átláthatatlan, nehéz a régi beidegződések, a vonalas módszer elengedése, viszont ezzel sokkal színesebb és hibridebb csapatokat tudunk kreálni. Egyes játékosok alternatív pozíciókkal is fognak rendelkezni (pl a való életben is vannak olyan sokoldalú játékosok, akik több poszton is bevethetőek), ami azt jelenti, hogy lesz olyan jobb hátvédünk (Preferred Position), aki tud majd a bal oldalon (Alternative Position) is játszani, vagy lesz olyan csatárunk, aki szélsőként is használható lesz. A különböző pozíció módosítók el is tűntek, már csak egy féle van, így megszűntek a ritkább és drágábban beszerezhető módosítók.

A játékmódokat tekitve a FUT nagyjából ugyanaz, mint tavaly volt. Megtalálható természetesen a Draft, Squad Battles, Division Rivals és persze a hétvégi FUT Champions is. Örvendetes, hogy megmaradtak az előző részben bevezetett lebonyolítások is, azaz most is play off-on kell nyerni először minimum négyszer, hogy bejuthassunk a hétvégi bajnokságba, és a Division Rivals checkpointos rendszere is változatlan maradt (van 40 meccses Squad Battles, 10 meccses play off, és a 20 meccses Champions is). Kaptunk azonban egy új játékmódot is, ami a Moments névre hallgat. Ez egy Single Player játékmód, ahol a skill gameshez hasonló rövidebb – hosszabb momentumokon kell különböző feladatokat teljesítenünk. Vannak időszakos, kifejezetten játékos vagy edző specifikus kihívások is az alapok mellett, jelenleg Mbappé karrierjének egyes állomásit kell újra teljesítenünk, de Klopp edzői pályafutását is végigjárhatjuk a Mainztól a Liverpoolig. Itt nagyon változatos feladatokra kell számítani, a passzolj 3-at és adj egy assistot elvárástól egészen a szerezz mind a 3 féle lövéstípussal (Flair shot, Finesse shot, Power shot) gólt, minimum négy PSG játékossal a keretedbenig. A feladatok teljesítéséért csillagokat kapunk, amiket beválthatunk különböző jutalmakra, de jellemzően pakkokra. Könnyedséget, szórakozást hozott ez a mód, és a csomagocskák miatt még kedvünk is lesz kicsit mókázni ezekkel a kihívásokkal. Persze azért hamar unalmassá válnak. A Moments feladatainak előnye a sima FUT-os objectivesekkel szemben, hogy itt folyamatosan fel van tüntetve, hogy mennyit teljesítettünk már a kritériumok közül.

A HyperMotion2 technológiának hála a különböző testalkattal rendelkező labdarúgók eltérő futási animációkat kaptak. Ezért a kártyák rendelkeznek egy új három típusú acceleRATE (gyorsulási) értékkel. Van az alap controlled (ez lesz a játékosok nagyobb részének), a lenghty és az explosive. Az explosive-ok az alacsonyabb és jóval robbanékonyabb játékosok, akik rövidtávon sokkal gyorsabbak és az egy az egy elleni küzdelmek során lesznek sikeresek, míg a lenghty-k (hosszúkásak) jóval magasabb és erősebb testalkatú játékosok, ezért több időt vesz igénybe számukra, hogy elérjék a végsebességüket, de képesek bárkit utolérni és akár le is hagyni, ha van elég helyük hozzá. A controlled futás azoknak a játékosoknak lesz jó, akik a kapu előtt forgolódnak és nem a beindulásokat preferálják. Ha Cristiano Ronaldo lapját vesszük alapul, akkor neki az alapvető futási típusa controlled, de ha egy megfelelő chemistry style lapot rakunk rá, akkor lenghty-vé tudjuk őt varázsolni. Természetesen nem minden játékost tudunk majd átalakítani, de érdemes lesz erre az új értékre is odafigyelni, mert lehet ez lesz a kulcs, hogy eredményesebben zárjunk egy hétvégi bajnokságot (az átváltható játékosokról információkat a webet böngészve találunk).

Apróbb újdonságok számát gyarapítja az új animált tifo (nagy zászló szerű díszítőelem) a stadion díszítéshez, igaz még venni se nagyon lehet, meg további kisebb finomságokkal, apróbb lehetőségekkel bővül a stadionok egyedivé varázsolhatóságának lehetősége. Azt pedig már mondanunk sem kell, hogy a pakkok kinézetén idén is változtattak a pack opening animációval egyetemben, de ezek igazából szinte minden évben frissülnek egy picit. Érdemes még megemlíteni, hogy már működik a cross-play funkció, így már játszhatunk PC-s és Xbox-os haverjaink ellen is, annyi megkötéssel, hogy csak azonos konzol generációjú gépeken eshetünk egymásnak (tehát PS4 VS Xbox One, vagy PS5 VS Xbox Series X VS PC), és a PC, illetve Nintendo Switch játékosok külön FUT Transfer Markettel rendelkeznek.

A FUT-on túl is van élet

Az Ultimate Team módon kívül természetesen a többi játékmód is átesett apróbb változtatásokon. A legtöbb a Karrier módban tapasztalható, ugyanis most már valós menedzserekkel is belevághatunk egy szezonba (igen akár Ted Lassoval is, akivel csúcsra vezethetjük az AFC Richmondot), így akár választhatjuk a Liverpool menedzserét, Jürgen Kloppot vagy a Manchester City mágusát, Pep Guardiolát is. A meccsek során megjelent a Playable Highlights lehetőség, amivel nem kell lejátszanunk az egész mérkőzést, hanem bizonyos fontos momentumok során vehetjük csak át az irányítást (rövid jeleneteket játszhatunk le). Ez nagyon változatos, mert például, ha az ellenfél büntetőt kap, akkor mi védhetünk, vagy ha a játékosunk ziccerbe kerül, esetleg biztató kontrát vezet, akkor megkapjuk az esélyt, hogy sikerrel fejezzük be a támadást (persze az is előfordulhat, hogy az ellenfél veszélyeztetését kell kivédekeznünk).

A másik nagyobb változtatás a játékos karrierben az avatárunk személyiség fejlődése. Most már nem csak a meccseken nyújtott teljesítményünk és edzésmunkánk lesz fontos, hanem különböző döntéseket is meg kell hoznunk, amik alapján fejlődnek a játékosunk értékei (de akár el is költhetjük vagy be is fektethetjük a fizetésünket). Ezen aktivitásaink alapján 3 személyiség értékünk fejlődik. A Maverick, a Virtuoso, és a Heartbeat, amik növelik a játékos különböző attribútumainak számát. A Maverick a cselezésünket, befejezésünket erősíti, a Virtuoso a passzolásunkat, reakciónkat, a pályán való látásunkat növeli, míg a Heartbeat az erőnlétet, agilitást, higgadtságot pallérozza.

A döntéshozatal mondjuk lehet az, hogy az edzővel ki kell alakítani egy tervet a jobb teljesítmény érdekében. A vásárlás lehet egy egyszerű matracra vagy trambulinra való beruházás, de építtethetünk medencét az udvarra, vagy akár adományozhatsz nagyobb összeget egy állatmenhelynek. Végül a befektetésnél tőkénket beletolhatjuk egy e-sport csapatba, egy telefonos applikáció fejlesztésébe, egy ruházati brand felfuttatásába, vagy akár egy videójáték fejlesztésébe. Rengeteg lehetőség van és a három személyiség érték növelése mellett, előfordulhat, hogy kifejezetten az egyik statisztikánkat javíthatjuk (mondjuk az ugrást), míg az Invest a vagyonunkat fogja gyarapítani.

Ejtsünk még pár szót a Dynamic Momentsről, ugyanis most már nem csak a meccs utáni öltözői hangulatot láthatjuk cinematic jelenetek formájában, hanem az avatárunk pályán kívüli életébe is bepillantást nyerhetünk. Láthatjuk egy új csapatba igazoláskor, ahogy autogramokat osztogatunk az új szurkolóknak, találkozunk az új menedzserrel, interjúkat adunk, vagy ahogy edzünk a sporttársakkal. A VOLTA csak egy minimális változáson ment keresztül, hiszen a karrier módja és a Pro Clubs lehetőség egy közös fejlődési rendszerbe került (ha az avatárod fejlődik a VOLTÁban akkor a Pro Clubban is fog és ugyan ez a helyzet fordítva is). Megmaradtak a VOLTA Squads és Battles játékmódok, bővült a VOLTA Arcade, és már nem csak hétvégén érhető el. Megjelent egy új Signature Ability Take Flight néven, amit aktiválva játékosunk könnyebben nyeri meg a levegőben zajló párharcokat és akár 3-4 méteres magasságokból is képes beollózni a labdát a kapuba. Kaptunk új PERK-eket az avatárunknak, és természetesen megmaradt az összes korábbról már jól ismert játékmód az előző részekből. Végezetül pedig, ha minden igaz, akkor a qatari világbajnokságot egy ingyenes frissítés keretében fogják hozzáadni a játékhoz (vajon miért nem került bele alapból?), és elméletileg speciális lapok is fognak érkezni az Ultimate Teambe, így a VB-n jól teljesítő játékosokkal bővíthetjük majd a keretünket.

Összegzés

A FIFA 23 egy korrekt lezárása a 30 évet átívelő FIFA – EA „együttműködésnek”. Az újrahangolt HyperMotion2-es technológia és a jelenlegi lassabb játékmenet dob a játékélményen, de az a pár apróbb változtatás, mint a játékos karrier módban a személyiség fejlődése és a Playable Highlights, vagy az új Moments játékmód az Ultimate Teamben nem akkora újítások, hogy azonnal rohanjunk megvásárolni az új és egyben utolsó FIFA epizódot. Persze azért szebb és jobb, a stadionok élettel telibbek, vannak már női bajnokságok és bírók, kaptunk új pontrúgási rendszert, van cross-play, a chemistry szisztémát is megváltoztatták, sőt még Ted Lasso is bekerült az AFC Richmonddal. Viszont bárhogy is próbáljuk csűrni-csavarni, valahogy ez mégis inkább egy nagyobb patch vagy update hatását kelti, mint egy teljes értékű folytatásét. Ha Ultimate Team függő vagy és nem akarsz lemaradni a többiekhez képest már az elején, akkor úgyis megveszed, ha viszont csak FIFÁzgatsz a haverokkal, akkor még várhatsz pár hónapot a beszerzésével, míg esik az ára.

Pozitívumok

Negatívumok

0 %
Szerkesztőnk értékelése

Oszd meg a cikket barátaiddal!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on skype
Skype
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Értékelj:

5/5