A Skull and Bones is hasonlóan elveszett projekt a Ubisoftnál, mint a Beyond Good and Evil 2, de talán tényleg úgy fest, hogy kezdi elérni a végleges formáját. Mondjuk a legfrissebb hír kicsit furcsán hangzik, ugyanis nem írtak a Skull and Boneshoz egy ütős, epikus kalandot, hanem saját magunk alakíthatjuk majd a történetünket, ami elég furává teszi ezt a hajós életet bemutató akciódús mókát.
Egészen pontosan Ryan Barnard, a Skull and Bones rendezője úgy nyilatkozott, hogy senki ne készüljön arra, hogy egy narratíva vezérelt cselekmény részesei lehetünk, inkább az volt a tervük, hogy minden játékos saját történetét alakíthassa és játszhassa végig. Persze kapunk majd egy csomó NPC-t, akikkel kapcsolatba kerülhetünk és ezek rendelkeznek majd egyedi történetekkel, melyeknek a játékos is a részesévé tud válni. Na, és persze a világ, amiben létezünk majd, annak is lesz egy saját megírt története, szóval háttérsztorit azért kapunk, de a hangsúly a felhasználók által alkotott cselekményen és a hősünk jellemvonásain lesz. Másrészt, pedig azzal is motiválnak, hogy folyamatosan újabb tervrajzokat szerezzünk, ugyanis az egyre komolyabb hajók, páncélok és fegyverek elengedhetetlenek lesznek a világ felfedezéséhez és a későbbi ellenfelek ellen vívott harcokhoz.
Az biztos, hogy igen sok ellentétes értékrend, jellemvonás szerepeltetésével számos ellentét fog kialakulni, így harci cselekményekben sem lesz hiány. Előőrsöket kell majd kipucolnunk, de a szárazföld rengeteg tennivalót fog rejteni, felszereléseket craftolhatunk, szociális életet élhetünk, a raktárunkat menedzselhetjük és természetesen testreszabbhatjuk majd hősünket és nyilván a hajónkat is. A tengeri csaták mellett a vadvilággal is meggyűlhet majd a bajunk, a különösen extrém időjárási körülményekről már nem is beszélve. A PlayStation 4 és az Xbox One verziók törléséről is nyilatkoztak, mégpedig a fejlesztők szerint logikus volt, hogy a legmodernebb platformot részesítsék előnyben, elvégre hosszú éveken keresztül igyekeznek támogatni az alkotásukat. Rengeteg késés után, ha nem gyülekezik több viharfelhő a Skull and Bones egére, akkor 2022. november 8-án végre kihajózhatunk a kalóz lobogó alatt.
Ez a honlap cookiekat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményben legyen része böngészés közben. A cookie információk a böngészőjében kerülnek tárolásra, és olyan funkciókat hajt végre, mint például felismeri Önt, amikor visszatér a weboldalunkra, vagy segít a csapatunknak annak megértésében, hogy a webhely mely részeit találta érdekesnek és hasznosnak.
A cookie-beállításokat a bal oldalon található fülek navigálásával szabhatja személyre.
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Funkcionális sütik
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.